Powered By Blogger

onsdag 30 september 2009

Trött, sliten o feber igen!

Nu har mamma kommit hem, o den lilla hemligheten var att jag hade städat heela huset.
Dammsugit, dammat, våttorkat, städat, bäddat osv. Tror ja har städat o grejat i 3 timmar eller nåt. Men när jag väl kommer igång kan jag inte sluta för ens det är kliniskt rent, vilket är bra då de blir väldigt rent o fint ;)

När rebecca kom hem gick vi till torget o köpte rosor till mamma (som tack för fina presenter vi fick igår). En bukett till köket med ljusa o lite mörkare rosa rosor, en ros till mammas sovrum, o 3 st till vardagsrummet. Blev ju som ett nytt hem!

Nu känner jag att febern är påväg upp igen, fan! hoppas de går över nu ikväll så jag kan gå till Hemköp i morgon. Känns ju liite fel att missa hela första veckan på praktiken! Men är man sjuk så är man.
Nu ska ja gå o äta lite, har inte ätit något på hela dagen.. Inte bra jag vet, men har inte vart hungrig o inte tänkt på mat en enda gång.. Så har liksom glömt av de.

Puss
/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar