Powered By Blogger

onsdag 30 september 2009

Där ser man, där ser man :)

Känner att jag varit till ganska stor nytta i dag, trots att jag bara vart hemma!
Men än så länge kan ja inte skriva vad det handlar om, eftersom att jag vet att min mamma läser denna bloggen.. Och säger jag vad det är så har jag förstört hela grejen o det vill jag ju inte. :)
Nu väntar jag på att lillsyrran ska komma hem.. Är hon inte hemma innan 15.00 så får ja panik. För det är nämnligen så att vårt nya köksbord ska komma idag kl 15.00 o ifall de nu skulle vara så att min älskade syster inte kommit hem, så måste jag själv ta emot dom som kommer med bordet.. Och de orkar ja inte med tanke på att jag ser ut som en häxa som nyss vaknat upp från sitt ide o det betyder i sin tur att jag måste göra mig i ordning innan dom kommer, vilket betyder att jag måste göra det nu isåfall.. och hur ska det då bli eftersom att jag inte vet när systern kommer hem...? ojojoj såna problem jag har :( haha
Då kan man ju fråga sig varför jag sitter här o skriver när ja har så mkt annat att göra?
nja svaret är ganska enkelt, för det vet inte jag heller!

Jo just de ja, meningen från början med detta blogginlägg var ju att ja skulle visa vad jag fick på min lilla lyckolapp idag.. Om jag tänker efter lite så passar det in vääldigt bra!
Återkommer snart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar