Powered By Blogger

måndag 28 september 2009

ohälsosamt med bråk...

Funderar på varför det alltid blir såhär mellan oss? Kanske det är fel på mig, ja blir lätt sur, och envis är ja också, plus en rad massa andra saker. Men för ett bråk krävs två personer eller hur? Jag vet inte hur länge jag ska orka med detta. Vi bråkar i stort sätt alltid o du blir sur på mig för småsaker som om jag ska träffa någon du inte gillar.. Förstår verkligen inte vad du har för tankesätt ibland, låt mig umgås me dom jag vill. För det får ju du göra, right?!
fy va ja gnäller. men de e inte lätt när de e svårt.

Jo just de ja, efter i lördags hände en liten incident med min mobil, så nu mår den som jag förtjänar.. Så bli inte allt för ledsna om jag inte svarar på era sms, för jag är inte säker på om dom kommer fram. Det får nog bli en liten service för min stackars mobil :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar