Powered By Blogger

torsdag 24 september 2009

Torsdag



God eftermiddag :)


Började skolan 8 i morse med en svenska lektion, sen var de dags för Arbetsmiljö&Säkerhetsprovet.. känner faktiskt att de gick bra! sen var de ju egentligen dags för matteprov, men eftersom att ja inte pluggat någonting så kände ja att de va bättre att göra de när ja kan det bra :) slutade kl halv 11. Väldigt skönt o komma hem så tidigt! så hade man tur att få skjuts av Tobbe hem också, mötte han på backaplan me jennifer&louise. Tack tobbelito!


Nu blir de lunch snart, antingen får ja laga nåt... Men vet inte vad, eller så får ja ta min lille moppe ner till Amhultskrog o köpa med mig nåt hem. Är ensam hemma nu, så tråkigt fast ensamt. Slipper iallafall min systers gnäll om att ja har hennes dator, borde kanske fixa i ordning min egna snart? ska bara orka (a)
Skriver nog lite mer senare, ska nog ta o sova en halvtimme för att få bort huvudvärken.

Puss så länge!

Hej igen, blev lunch med Linda idag. Vi skulle egentligen ta en fika på maxi, men båda var hungriga så det fick bli lite thaimat på Amhultskrog! Mysigtmysigt! får änna ses oftare tycker jag :)

/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar