Powered By Blogger

onsdag 23 september 2009

Onsdag


Godkväll på er!

oj nu skäms jag lite över att jag aldrig skriver, hade ju som tanke att jag skulle bli känd bloggare.. och det gick ju som de gick med det..

Men på tal om det, nu funderar jag på att börja blogga nu. På riktigt denna gången! Vet inte hur många gånger jag skrivit så nu.

Idoltime med systrami, har nyss färgat håret på henne. Blev riktigt fint, nu ser vi nästan ut som twins :o ops! hihi. Mamma är o tränar friskis&svettis, tror inte jag orkar gå i år igen. Men grejen är att när man tränar med så många människor samtidigt så blir man mer peppad, och det slutar varje gång med att man är slutkörd. För man vill ju inte vara sämre än någon, så då pushar man sig själv mer. Det är ju värt att gå, men frågan är ju om det är så skoj med folk som bara är 30+?
Så var de dags för de efterlängtade omprovet i matte i morgon.
Prov i Arbetsmiljö&Säkerhet i morgon också :/ ORKAR INTE!
Får bli ett litet inlägg lite senare också , e som sagt riktigt pepp på att börja blogga !
/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar