Powered By Blogger

onsdag 30 september 2009

Onsdag

Tjiingeliing!
Det är sol ute, är det verkligen sant? Härligt iallafall!
Idag mår jag mycket bättre, nästan ingen huvudvärk o ingen feber. Så i morgon bär de av till Hemköp för att göra lite nytta, hemma gör jag ju ändå ingenting viktigt. Kan väl säga som så att jag har sovit in min nya säng väldigt bra denna veckan, förresten kan man säga sovit in? äsch skit samma. Jag kan ;)
Nu ska jag snart ta en dusch o sedan äta lite lunch, någon som kan komma med nåt tips till vad man kan göra för nåt?
Snart måste jag ladda på gymkortet så jag äntligen kan börja träna! Längtar verkligen tills jag kommit igång med träningen, åh va kul de ska bli! Snart kommer muskelmalin fram ur sitt skal!
Måste också säga att Magnus Uggla har förgyllt mina dagar den här veckan, fattar inte att jag säger de själv. Men nu kan jag nog alla hans låtar.... haha!
Ne nu ska ja inte skriva mer, har inte nåt vettigt att skriva ändå. Hör av mig senare.
Pusssssssss
/m

2 kommentarer:

  1. men vadå du gymar väl på Sportlife på torget?:)

    SvaraRadera