Powered By Blogger

tisdag 29 september 2009

Tisdag - fortfarande sjuk

Godmorgon på er!
Ingen praktik för min del idag heller, lite synd tycker jag!

Har legat o kollat några avsnitt av Svenska hollywoodfruar nu. Första gången jag såg de, tyckte jag bara att allihopa verka vara dumma i huvudet. Men nu tycker jag att deras liv är lite intressanta faktiskt, tänk o leva så?! Jag som är så bekväm av mig hade ju haft det underbart som hemmafru, bara gå o plocka hemma o kunna shoppa dag ut o dag in! Hade passat perfekt för mig!
Anna Anka hysterin är lite rolig tycker jag, folk säger sig hata henne men ändå lägger ni ner tid på att läsa om henne.. Det går ju inte att säga annat än att hon tänker på ett sätt som dom gjorde på forntiden, men hon är väldigt speciell. Hon har jobbat sig upp i toppen, hon kom till USA o jobbade lite som modell, sedan blev hon personligtränare o sedan träffade hon Paul. Jag tycker hon är lite häftig!

Nu ska jag ta o äta lite frukost, har inte haft matlust de senaste dagarna men ja känner att det ekar i min mage. Det är väl kanske ett tecken på att man borde äta ;)
Puuusss
/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar