Powered By Blogger

fredag 25 september 2009

Är hos min käraste,


Heej allihopa,

Åkte hem till Malin direkt efter att ja slutat skolan kl 12. så somna ja i hennes härliga soffa och sov där, senare när ja vaknade så ringde ja min lilla mamma så kom hon och hämtade mig, så åkte vi till Mekonomen och köpte olja. Sen hem och äta god mat som Mamma hade lagat.

Har kommit tillbaka till Malin efter ja har köpt olja till hennes moppe och varit hemma och ätit, mycket gott var de. Malin har saknat mig, under den tiden ja varit borta ca 3 timmar. Nu sitter vi och myser framför tv och hennes mamma Camilla är också här, funderar på att mysa med Camilla istället, för Malin skall gå och bajsa, OBS! nu hör ja henne stöna från soffan. De blir nog att vi bara skall vara inne ikväll och mysa. Blir nog att ja sover här som varje helg, de är mysigt tihi.

Men vi får se för ja skall antagligen åka till Gråbo imorgon bitti. Pappa skall ställa ut några av sina lastbilar på någon lastbils festival.(kommer ej ihåg va den hette). Senare när ja kommer hem får ja se vad som händer. Malin skall på tjejträff. Så får bli att ja hittar på något annat roligt. Blir nog att dricka lite smått. Så skulle Malin troligtvis sova över hos mig, de får vi hoppas. Kommer inte ihåg senaste gången ja sov utan Malin tihi.

Ha en trevligt kväll, skall mysa vidare med min lilla Malin nu.
Pusss
/Din dennis!.

2 kommentarer: