Powered By Blogger

söndag 27 september 2009

Söndag


Söndagsöndagsöndag, behöver jag säga mer?

Trött efter en jätte trevlig kväll hos Jennifer igår med bästa !
Kvällen började med att Jennifer Sofia Louise & Jag åt tacos o hade de trevligt, sedan blev de dags för lite vattenpipa.. Men självklart är det alltid någonting som inte funkar, denna gången hade jag glömt ta med mig kol så de fick callander komma med.. Men sjäälvklart fick vi inte tänt på kolet så det blev ingen vattenpipa för våran del igår.
Vid 22.00 tiden kom lite gott folk.

Måste säga att det blev en väldigt lyckad kväll med god mat, gott folk, bra musik, mycket singstar o go dricka :)
Tack allihopa! <3
Vart på IKEA med mamma idag, har köpt en maaassa onödiga grejor som ja tycker att ja behöver.

*Lådor som ja kan lägga alla mina skräpsaker i.
*Tofflor (mjuuuuka)
*Morgonrock
*Ljus
*Kaktusar
*Lakan
*Kuddar
*Tvättkorg
*Ännu fler ljus
kan nog rabbla upp massa fler grejer, men de orkar inte jag! jag har redan börjat undra varför vi köpte vissa saker.. mammas lista kan göras mkt längre men de orkar ja inte skriva upp...

Sitter här i min säng mätt o belåten efter en god middag.. Håller nog på att bli sjuk tror jag, ont i huvudet har jag haft sedan igår och känner att jag börjar bli förkyld.
Praktiken börjar i morgon, ska vara där kl 10.00. Borde egentligen stanna hemma o vila, men känner att det är lite dumt att missa första dagen på praktiken. jaja, får se hur jag gör.

Nu blir de väl en slapparkväll med tv o lite godis om ja har tur. Kanske kan tjöta lite på lillsyrran så åker hon ner o köper nåt gott! Men då ska det mycket till!
(Jag känner mig som giraffen på bilden)

pusssss
/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar