Powered By Blogger

måndag 28 september 2009

Måndag - godmorgon allihopa

Så var de dags, för den efterlängtade praktiken? nja..
ligger här i min säng o funderar på hur jag ska göra idag. Har lite feber, ont i huvudet, förkyld & ont i halsen, så funderar på om det verkligen är så smart att gå till mitt lilla praktikställe Hemköp, eftersom att det är en mataffär så är det ju viktigt att det är hygieniskt. Fast å andra sidan skulle det vart skönt att varit på praktiken första dagen, så dom får en bra uppfattning om mig. Men får se hur jag mår om 2 timmar då jag börjar. Det tar ju trots allt inte så lång tid för mig att gå dit nu, då vi flyttat och bor typ 5 minuter bort. (dock inte höghusen vid torget)
Neh nu ska ja rensa lite på mitt rum (de ja missade igår), skriver definitivt mer sen!

puss så länge
/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar