Powered By Blogger

fredag 25 september 2009

Fredagskväll



Sitter här i soffan o lyssnar när min syster skriker på mamma, vet inte riktigt vad det handlar om denna gången, hon sa att hon kände för att vara sur och då tänkte hon vara det?.. ehm, förstår mig inte på ungen. menmen!

Men det är ääntligen fredag, igen! Dennis åkte härifrån för en stund sen, han skulle åka o köpa olja till min moppe tror jag, trots att jag säger att han inte alls behöver göra det! Men envis som han är så åker han iallafall.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, Dennis sa att han skulle komma till mig igen, så det blir väl att vara med honom. Får se om vi går ut o träffar några eller nåt. Är ganska trött efter denna veckan, så det hade vart skönt att bara vara hemma, titta på tv, äta godis o ta de lugnt.

Nu ropar mamma o säger att det är mat, får väl ta mig till köket nu då!

(och jag saknar tylööösand!)

pussss

/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar