Powered By Blogger

torsdag 29 oktober 2009

Torsdag - 29/10-09

Heej!
Idag är jag på väldigt bra humör, är väldigt glad o känner för att gå ut o springa eller något, då är jag på bra humör kan jag säga. Sitter här o ska snart äta lite middag. Har inte fått gjort speciellt mkt detta lovet. Men det är skönt att ta det lugnt o vila upp sig inför skolan!
Imorgon blir de halloweenparty, så har testat lite kläder jag ska ha på mig. Iallafall, morgondagens utklädnad blir häääxa.. Har köpt mig en häxhatt o ska ha en svart kort klänning till! Får hoppas att det blir bra, jennifer ska hjälpa mig lite med en bra sminkning till ögonen.
Ser fram emot morgondagen väldigt mycket, hoppas det blir lika lyckat som jag tror att det kommer bli!
Idag har jag bara tagit det lugnt, var med dennis hela förmiddagen. Mysigt! Kan prata med dig om allt o du förstår mig (nästan) alltid. Är glad att jag har dig, tack för du finns!

Nu sitter jag o kollar lite resor, är sååå sugen på att bara åka till värmen o ligga på en strand o sola o bada hela dagarna. Det hade verkligen inte varit fel...
Men jag är ännu mer sugen på att åka till snön i en vecka eller två, för lite underbar skidåkning.
Tänk er att gå upp tidigt på morgonen, ta på sig mysiga varma kläder, äta lite frukost, för att sedan ta på sig alla varma skidkläder o sen bara gå några meter till liften för dagens första åk.
Känns som det var flera år sedan jag åkte skidor, trots att sista gången var i februari i år..
Nu ska jag ta o städa lite på mitt rum.

Pussssss
/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar