Powered By Blogger

tisdag 20 oktober 2009

Tisdag

Jahaja ytterligare en vecka i skolan att "se fram emot". Fick ett inte så roligt mail från min mentor förut. Stod typ att ja hade 10% frånvaro förra månaden, jag fick lite panik då jag inte vart borta någonting förra månaden. Så mailade ett jätte tyket mail till honom o han fick väl tänka lite kan jag tro.
Men efter lite om och men visade det sig att jag hade rätt och han skulle ändra det. mycket skönt tycker jag!

Kom nyss in, efter en promenad! Övningskörde bort till Torslandahallen, där mamma skulle träna. Stannade inte och tittade, utan jag tog en promenad hem istället. Var faktiskt väldigt skönt att få lite luft. Men när vi väl kommit utanför mig, så kommer jag på att jag inte har några nycklar med mig... vad gör man då? jo går hem till mormor o ser om man får låna hennes nycklar till mitt lilla hem. men nejnej, hon har inte heller några nycklar, så de fick bli lite saft o bulle hos henne ;) mysigt! hihi. Men efter typ en halvtimme gick vi hem till mig, då mamma tränat klart kunde hon släppa in oss. Nu är det andra avenyn som gäller, har dock redan sett detta avsnitt en gång idag.
Känns som att de enda personer som fortfarande kollar på det är jag o min lilla mormor.

pussssss
/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar