Powered By Blogger

tisdag 27 oktober 2009

Tisdag - 27/10-09

Måste börja inlägget typ såhär: det kommer nog bli ganska långt. Fast det får vi se.
I söndags var de kalas för min lilla kusin, hon blev glad för presenterna. Väldigt god mat var det också. Mästerkocken Madelene har slagit till igen! Tack för trevligt kalas :)

Lovet har börjat väldigt bra, igår (måndag) var jag dennis tobbe o jennifer inne i stan o köpte lite halloween saker. Som tur var kom jag på i sista sekund vad jag ska klä ut mig till. Vi träffade även jocke med tjej, o johan inne i stan en snabbis.
Efter stan bar det av till hällsvik för en liten powernap, efter typ en timmes sovande, så bestämde vi att allihopa skulle åka o gyma på sportlife, vilket vi gjorde! I stan hade vi fått massa gratis "engångskort" som man kunde använda på alla sportlife. Men först körde tobbe hem mig för ja skulle hämta träningskläder och då passade han o jennifer på att åka hem till tobbe o hämta kläder. När ja hämtat kläder, tog vi moppen bort till gymet för att träffa jennifer o tobbe igen, där fick de bli lite spring på bandet, o maskiner o hantlar.. Måste säga att jag var väldigt missnöjd med gymet i helhet, tråkiga maskiner o tråkig träningsmiljö. Men våran insats som bodybuilders var väldigt bra tycker jag iallafall.
Efter träningen bar de iväg till maxi för investering av godis (väldigt passande efter träning, eller?) Sen blev de film o sminkkväll hos jennifer, mkt mysigt! testade massa halloween sminkningar på tobbe o dennis, tänk er själva hur de såg ut :o slänger nog upp lite bilder också.

Sov hos dennis, gick upp vid 11. Gick ut med dennis o lotus, Träffade tobbe o jennifer (och dino) vid hällsviks skolan vid 1 för att gå ut på en långpromenad, och det blev verkligen en låångpromenad. Först hela vägen från hällsvik, till ica maxi, förbi flygande korven, till krysset för att hämta dennis traktorkörkort på posten, posten stängd, tillbaks till flygande korven för lite lunch, tillbaks till krysset hämta körkortet, sen gick vi hela vägen tillbaks till hällsvik igen med en massa stopp var 5e steg, för de va tydligen så att på varje ställe lotus skulle kissa på, skulle dino också kissa på.. så de blev en heldel stannande överallt hela vägen. Var ute o gick i 2 timmar o typ 30 min. Kan säga att mina ben inte var helt levande när vi kom hem igen, fyyy! Men gud så duktig man känner sig nu.
Just nu sitter ja och Dennis i mitt kök o äter pasta med laxsås som mamma gjort. Skulle egentligen på bio ikväll, men det blev inte riktigt så. Antagligen blir de film någonstans. får se vad man orkar hitta på :)
pussssssss
/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar