Powered By Blogger

torsdag 1 oktober 2009

Torsdag - onödigt inlägg, behöver inte läsas

Nu är jag väldigt sur, så de blir inget långt inlägg.

Min syster är totalt dum i huvudet o jag skulle vilja utvisa henne från detta land nu! Och jag ska berätta varför...
Igår ser ja att hon har på sig mina jeans (dom tightaste jag har) o eftersom att hon e lite längre o fetare än mig så töjer hon ut dom varje gång hon har på sig dom.. och då frågar ja henne varför hon har på sig mina jeans, till svar får man : NEJ! Dom är mina, dom har legat i min garderob i över 1 år och ja har inte fått på mig dom innan. Och dum som jag är sa jag ingenting.. Men idag ser ja att hon har på sig dom igen, och ja känner sååå väl igen dom. Så jag är tvungen att kolla på lappen där bak o de visade sig visst vara mina jeans. Ja fick ett litet utbrott på henne o hon fortsatte ljuga om att dom legat i hennes garderob i över 1 år, jag tvingade henne ta av sig dom, vilket hon gjorde. Men sjääälvklart så långsamt att jag hade hunnit åka in till stan o köpa ett par nya. Enda anledningen till att hon va tvungen till att ta av sig dom var att hon fortsatte ljuga o sa att de va hennes + att hon töjer ut dom. Och det är mina favorit jeans, jag räknade dessutom ut att jag hade på mig dom byxorna i förrgår o la dom i tvätten då, så hon måste ha hämtat dom i tvätten, vilket är ganska äckligt för dom tvättades inte innan hon tog på sig dom. Just nu hade ja nog kunnat stoppa ner henne i en påse o kört ut henne i skogen o låtit henne ligga där tills mina byxor passar igen.

Någon som vill byta sin syster/bror mot en förjävlig unge vid namn Rebecca?
(de blev visst ett rätt långt inlägg ändå)

13 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Jag kan ta henne, men har inget att byta emot. Skämt åtsido, snacka om ilandsproblem, tänk på alla stackars barn som inte får mat eller vatten.

    Puss / mamma

    SvaraRadera
  3. ja snälla mamma ta henne, fast ioförsig så kommer vi fortfarande bo under samma tak.. Om inte du o jag flyttar ifrån henne.. Fundera på saken?

    SvaraRadera
  4. ilandsproblem o ilandsproblem, det är tillräckligt stort för att få mig att flytta till ett uland :(

    SvaraRadera
  5. Malins Bästis :)4/10/09 5:18 em

    Varför är du sån mot din syster? Vad tjärnar du på att vara elak mot henne? Det är säkert hennes byxor! Så dålig stil av dig å tvinga din syster att ta av sig kläderna!! Fy skäms snart är det du som skall få gå med rumpan bar! ;)

    SvaraRadera
  6. haha eh nej så e de inte riktigt, hon tar inte mina kläder bara sådär.. ! vem e min bästis förresten?;)

    SvaraRadera
  7. Malins Bästis :)5/10/09 11:26 em

    Varför så nyfiken :)?

    SvaraRadera
  8. Lilla unge. Bortsett från att du använder svordomar (jag är ju ändå din moster och gudmor så lite moral måste jag få predika) så skriver du roligt. Jag skrattade högt åt att du ville skicka ut Turbo i skogen.

    Så arg har jag nog aldrig varit på min lillasyster. Men så är det också 5 år mellan oss. Mina jeans var helt enkelt för långa.

    SvaraRadera
  9. Malins Bästis :)8/10/09 12:44 em

    Jag kan ta din systers plats i familjen / lägenheten :)

    SvaraRadera
  10. Hihi, tack lilla moster. Förlåt jag ska bättra på min svenska, svordomar e ju ändå brist på ord.. Så får piffa på mitt privata lexikon lite. Ja precis, du har inte haft en så jobbig lillasyster som jag har heller! puss :)

    SvaraRadera
  11. "malins bästis" ja vill inte ha dig i min lägenhet

    SvaraRadera
  12. Det är kanske just vad du har?;)

    SvaraRadera