Powered By Blogger

måndag 5 oktober 2009

Måndag

God kväll på er!
Nu har ja missat några dagar här på bloggen, men hoppas ni överlever ändå.. ser att de inte e så många som lämnar kommentarer efter sig, vilket ja tkr e tråkigt! så ändring får ske!

I lördags hände en massa! Dagen började med att Jag , Jennifer , Sofia och Tobbe gick upp tidigt för att ta en sväng på stan, vi bestämde oss för att åka till Allum! Men de va ingen hit precis, vi hittade INGENTING! In o ut i ALLA affärer minst typ 3 gånger. Så efter mycket om och men, bestämde vi oss för att ta en sväng till Alingsås för att kolla affärerna där, men de börja pissregna på vägen dit så vi vände på en liten avfart på motorvägen o satte fart mot Kållered (K-gallerian eller va de nu heter) lite tråkigt o åka hela vägen till Alingsås för att kanske hitta lite kläder.. Men väl framme i Kållered hittar vi INGENTING, så vår lilla idé var inte lyckad här heller! Nu fick vi för oss att vi skulle till Frölundatorg, så dit bar de av. Men hittade vi några kläder där? NEJ ingenting! jag köpte ett par leggins o en ansiktskräm! Jennifer hitta en tunika o Sofia köpte en rosa kofta o lite mer grejor.! väldigt fint! Så lördagens shopping gav inte speciellt mycket, förutom en jävla massa mil på mätaren! När Tobbe lämna tillbaks bilen till hans pappa o han kolla på mätaren så visade det sig att vi åkt 30 mil! 30 mil på en resa för lite shopping? haha de e inte klokt egentligen! men så kan de gå till när man ska shoppa me 3 galna tanter me humörsvängningar ;) Jo glömde ju vår lilla Donken vistelse, mkt gott!

På kvällen var de till att göra sig i ordning för lite mys hemma hos richard. Det började med att Jennifer Sofia Louise o Clara kom hem till mig o så gjorde vi i ordning oss tillsammans! Sen bar de av till Richard vid typ 9 tiden! Väääldigt lyckad kväll måste jag säga. Svin gott folk, bra musik o allmänt lyckat! Tack för de Richard, men även alla andra! <3
Sedan gick ja Jennifer o Tobbe hem vid typ 2 tiden, då träffa ja dennis så sov han hos mig!
Puss på den lördagen! MÅSTE GÖRAS OM!

Idag hade jag min första praktikdag, är nöjd! Gott folk o inte så slitsamt, jag ska nog klara av 2 veckor där!
Efter praktiken träffade jag Jennifer så tog vi en fika o sen fick vi skjuts av hennes pappa till hällsvik, så gick jennifer hem o ja träffa lille dennis en stund! sen gick vi en promenad i de friska vädret, Ja dennis jennifer tobbe o lille dino! välbehövt må ja säga :)
Sedan fick de bli en tur till maxi för lite häng, nja inte riktigt.. Men godis fick vi me oss hem iaf. Och sen var de dags för idol...... Trodde vi! Men de visade ju sig inte vara idol på måndagar.. hm.. aja så vi såg lite fotboll o de fick bli lite sappande mellan kanalerna fram tills Svenska Hollywoodfruar skulle börja! Allihopa va rätt trötta, framför allt dennis som somna i soffan, verkligen skit skoj att umgås me dej lillplutten dennis när du bara sover ;)
Nu ska ja se om min syster e lite pratglad, annars ska ja gå o lägga mig o försöka somna i tid idag! Hoppas ni har haft en bra dag, för det har jag!

Pusssssss o sov så gott
/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar