Powered By Blogger

torsdag 22 oktober 2009

Torsdag

Godkväll på er som läser :) trevligt att ha er här!
Dagen har sett ut ungefär såhär.. Vaknade kl 06.00 av att klockan ringde, gick som en zombie upp ur sängen, rätt in i duschen för att vakna till liv. Sedan gjorde ja mig i ordning o sen fick ja skjuts av mami till skolan. Började första lektionen kl 08.00 o slutade 1. Skönt! Men sista mattelektionen hade ja gärna sluppit. Matte b är mycket svårare än vad jag trodde att det skulle vara, men man får bara fortsätta kämpa på. Tog 25an hem, proppfull med småbarn! trodde ja skulle svimma. Var svin hungrig o ont i huvudet som fan, så sitter dom typ o skriker en i öronen. Det var inte exakt vad jag behövde just då kan jag säga.
Sen bar det iväg hemåt för att plugga lite, gick faktiskt bra för en gångs skull!
Sitter här nu o kollar tv, såg nyss på Mammas pojkar! haha ena mamman är sjukt rolig, "är du oskuld?" ni som kollade fattar de roliga. Nu e de inlåst som gäller, killarna e grymma tkr jag.
Hade nog vart rätt lärorikt att sitta på en sån anstalt/fängelse typ en vecka eller två för att se hur det är.
I morgon är det fredag!!!!!!! jippiiiie. sista dagen innan lovet. Ska bli UNDERBART!
Men man får se vad som händer, antagligen blir det Skagen över dagen.. Och bio.. men sen får resten bli som det blir. MÅSTE in o shoppa någon dag också.
På söndag blir de kalas för min lilla kusin som fyllde år i måndags! glömde skriva de på bloggen när ja skrev att Jennifer fyllde år. Men de gör inte så mkt tror jag, hon läser nog inte min blogg ändå. Vi sjöng iallafall för henne i telefonen, hoppas det var vackert. Imorgon ska jag köpa lite födelsedagspresenter till henne från mig. Får se vad det blir....
Nu ska ja kolla vidare på tvn, och sedan blir det nog att ja hoppar i säng om en stund.. Hör ända hit hur den ropar på mig.

pusssssssss
/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar