Powered By Blogger

söndag 18 oktober 2009

skäms malin!

ojojoj nu skäms jag lite.. har inte bloggat på en hel vecka, fast det är väl mest jag själv som lider av det kan jag tro?
Veckan har varit superbra! Började kvart över 10 varje dag på min praktik o slutade runt 3-4 beroende på när vi ville gå hem. Nu känns det väldigt sorgligt att inte gå till praktiken i morgon (måndag), hade såå gärna stannat kvar där istället för skolan, men men. Sjukt nöjd med dessa veckorna iallafall!
Imorgon är de den 19 februari, vilket betyder tre saker. JENNIFERS FÖDELSEDAG<3:) weiii grattisgrattiis lilla stumperumpan :) 17 år nu, bara 1 år kvar för dig!
o den andra grejen e att det är skolfoto i morgon :o vad ska man ha på sig liksom? hmm får väl ta mej i kragen o gå upp till mitt rum för att rota runt i mina garderober.. SHiiit ja kommer få sån panik i morgon om jag inte har bestämt mig idag för vad jag ska ha på mig, oj såna problem jag har. hihi och tredje grejen e att min minsta kusin också fyller år. GRATTIS PÅ DIG LILLSNUFF!<3 vi ses på söndag!
neh snart blir de till att gå ut me sofian :)hemliga uppdrag vet ni.
sen ska jag kolla på ensam mamma söker.

pusssss så länge
/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar