Powered By Blogger

söndag 1 november 2009

ointressant/intressant?

Jag sitter här o läser mina inlägg här på bloggen nu, det slog mig plötsligt att jag har väldigt tråkiga "överskrifter" eller vad man ska kalla det. Skriver varje dag datumet där uppe, men det kanske är mer intressant om jag börjar med något annat! Som kanske kopplar mer till inlägget? Om ni har lust så ge mig gärna lite tips.

Fredagens Halloweenparty blev hur lyckat som helst! Tack så hjärligt Jennifer för kvällen, du hade gjort huset jätte fint me massa Halloweenprylar o liknande. Alla var utklädda, vilket gjorde det hela ännu roligare, för alla hade verkligen gått in för det. Och självklart var det lika trevligt folk som vanligt o ingenting hände. Förutom en snabb liten incident med några små coolingar som kom o trodde sig få komma in. Skabb! haha Men dom försvann lika snabbt som dom kom dit. Det jag försöker säga var att det var en superlyckad kväll. Tack igen allihopa som gjorde kvällen till den bästa! :)

Igår (lördag) var ja jennifer dennis o tobbe ute på bus eller godis, hmm vi är 5 år jag vet. I vilket fall som helst så hade vi riktigt skoj! Sedan blev de lite film hemma hos tobbe, men alla somnade så de blev inte speciellt mkt filmtittande. Och idag har jag suttit ute o frusit i flera timmar, dennis var snäll att byta till vinterdäck på mammas bil! Du är allt snäll du lille Dennis!

Min mage skriker efter något sött, funderar på om vi har något hemma.. Men det har vi självklart inte! Vad ska jag göra åt saken? Jo, min syster sa för en stund sedan att hon skulle kunna tänka sig att åka en snabbis till maxi med mig.. Så får väl antagligen med mig henne efter lite tjat.

pusssssss
/m

Henke, jocke, cassandra & tina

Jocke, henke

Jag & dennis

Jag & jennifer, vi äger alla på singstar

Partypeople

ohlala

grrr

cassandra & jag

tina & sofia

dennis

viktor, tomten utan julklappar :(

moonstaaah

jennifer & sofia

alexandra, cassandra & jocke

sofia, sofia, jennifer & jenny

jenniiifer, tack för kvällen <3

Alexandra

henke, tobbe, sofia

jennifer & jag
Soffiiproppen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar