Powered By Blogger

måndag 23 november 2009

Hööööst

Helt slut efter en regnig dag i skolan.
Vaknade vid 10 o gick upp och började göra mig i ordning. Först gick jag och tog en varm dusch, sedan fick de bli en slarvfrukost. Pankakor med sylt och grädde! Ibland får man slarva lite.

Måste ju berätta lite vad som hände i helgen. Mamma hade kalas i lördags, för hon fyller år i morgon. Grattis världens bästa mamma!
På söndagen var jag med Dennis, vi typ skojbråkade så ja ramla ner från min säng, vilket slutade med ett antagligen brutet revben! INTE SÅ SKÖNT OM JAG FÅR SÄGA DE SJÄLV!

Har börjat fundera på om jag ska ta bloggandet på allvar? Hade ju varit ganska kul med lite fler läsare o kommentarer osv. Fast då måste jag ju också lägga in "roligare" bilder och skriva mer intressanta grejer. Ska göra ett test inlägg nu tänkte jag! De kommer om några minuter.

Pussss
/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar