Powered By Blogger

fredag 6 november 2009

Fredagskaos!

Regn, rusk o redan fredag! Det är galet hur snabbt veckorna går, och det är 48 dagar kvar tills julafton!

Första advent är ju snart, och det är väl då man plockar fram adventsljusstakar om jag inte är helt fel ute? Pepparkakor ska ätas, julmust ska drickas, julklappar ska köpas o sen är det inte långt kvar tills man ska köpa julgran! Jag längtar verkligen sååå mycket. Julen är nog den mest mysiga tid på året om jag får säga det själv. Notera att jag inte gillar vintern speciellt mycket, men julen.. ooh det är något speciellt. Är såå sugen på att åka skidor, men det blir nog ingen skidåkning för mig i år. Men man kan alltid hoppas!

Började skolan 8 i morse, och på i stort sätt varje lektion tittade vi på film! fy va trött man blev, satt ju o letade efter saker som kunde hålla ögonen öppna med! tandpetare fick det bli, ne skoja.
Skulle egentligen på bio nu ikväll, men de blev pankaka med hela det!
Antingen blir de att åka hem till Jennifer nu o kolla lite film o så, eller gå ut o hitta på nåt.

Jag har hittat massa grejer till mitt rum , ska ha silver o lila saker. Blir riktigt snyyggt faktiskt! ;) Men lägger inte upp några bilder, då ni kommer bli så avundsjuka så ni vill göra likadant ... mohaha (6) Fast här är några av kuddarna ja funderar på, får se hur de blir :)


Ne skämt o sido, nu får ja se till att hitta på nåt skoj denna regniga fredagskväll! ÄLSKAR SVERIGES VÄDER <333
Nu får ni ha en go kväll allihopa, så uppdaterar jag senare eller i morgon!

pussss
/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar