Powered By Blogger

lördag 27 december 2008

Julafton


Hej allihopa!
Nu har julen nästan svept förbi, så fort går allt. För fort!
Julafton var jätte lyckad, alla som skulle komma hit, dom kom ! inte en enda människa i hela släkten var sjuk! jätte tur.
De flesta kom vid 3 tiden, då "kalle anka" började haha. Så då satt de minsta o kollade på det. Det är ju änna lite tradition att kolla på det.
Sedan var de dags o käka, maten var lika god som vanligt ! Vegetariskt för mig "som vanligt där med" haha  :)

Jultomten kom när vi ätit klart, alla småbarn blev helt hysteriska, dom sprang fram mot dörren o stod o skrattade/skrek tills tomten var inne i huset, då blev dom plötsligt väldigt blyga x) 

Det tog inte så lång tid som jag trodde att de skulle ta att dela ut alla julklappar (det var sjukt många julklappar under våran gran i år) Men de va rätt mkt folk här också , 16 pers . Så de blir julklappar till alla, då kommer man upp i en del! 

Jag är nöjd med det jag fick.. 

*4 linnen'
*1 tröja
*lila t-shirt.
*1 svart halsduk
*1 svart blus
*Svea strumpor
*Presentkort
*Piercing smycke
*2 halsband
*En bok om mitt stjärntecken
*En annan bok
*Stenar
*Halsband
*Örhängen
*Pengar av mormor o morfar
*Foundation
*Ansiktskräm
* osv :)

Hoppas att ni också hade en riktigt bra julafton! 

pussssss 

/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar