Powered By Blogger

måndag 22 december 2008

Sjuk idag


Hej allihopa , nu sitter jag här framför tvn o kollar Prison Break, men annars gör jag absolut ingenting, är sjuk så orkar inte göra så mkt, sån jävla otur att man ska bli sjuk såhär några dagar innan jul... Men det är som det är och jag hoppas verkligen att ja blir frisk tills i morgon, fast ja SKA iaf bli frisk tills på onsdag. Jag har ju inte lust o förstöra hela julen för alla som ska komma hit hem till oss.
Idag har jag inte gjort någonting, var med mamma o min syster o köpte en julgran förut, riktigt fin :) 
Sen ringde jag och beställde en julklapp till en kompis, hoppas de blir bra.

Nu är reklamen slut så nu får ja sluta skriva o kolla på Prison Break igen.

Puss på er 

"Jag vet vad jag flyr ifrån, men inte vad jag söker efter"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar