Powered By Blogger

onsdag 16 december 2009

Första riktiga snön!

Idag var sista riktiga dagen i skolan, och hade endast två lektioner. Svenska o kommunikation! Ska bli riktigt skönt med lov faktiskt. Blir typ som att ladda batterierna lite. Behöver verkligen det!
Första "riktiga" snön har också kommit till Göteborg! åh så mysigt det är. Hoppas så mycket att allt är snötäckt på julafton. Håller tummarna, för utan snö är det inte julstämning enligt mig. Eller vad tycker ni?

Idag blev det lite julshopping med först jennifer&sofia, sedan kom även dennis in o då strosade jag och han runt o köpte julklappar.
Snart är jag klar med allt jag hade att köpa. Känns riktigt skönt, men inte riktigt lika skönt för plånboken?

På fredag är det julavslutning i skolan, får se om den ens är värd att gå på. Förra året var det tydligen bara 3 stycken från vår klass som var där ;) HAHA
Kom precis hem, tog samma buss som dennis hem o följde med honom hem o gick ut en snabbis med han och hans hund. (för de första va de svin kallt o gå i typ 15 min från bussen o sen en promenad till...) sen körde hans mamma mig hem. Tack camilla & grattis i efterskott :) <3 (hon fyllde år igår)

Nu ska jag se om det finns något i kylskåpet som jag kan stoppa i mig, magen börjar kännas lite smått tom.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar