Powered By Blogger

onsdag 4 mars 2009

Måndag

Hej på er alla :)
Nu var det ett tag sen (igen) som jag skrev här, får allt skärpa till mig lite!
Som ni säkert har läst så var mitt förra inlägg rätt så deprimerande, haha. Men året började faktiskt inte så illa som det lät, det har faktiskt varit sjukt bra hittils!
Fick bytt skola, som tur var. Vetefan vad som hade hänt annars, så det var allt bra!
Går i världens mest härliga klass, fast har mkt i skolan nu så egentligen borde jag inte sitta här o skriva... men man prioriterar ju olika saker här i livet ;) o just nu tar ja detta före allt som e viktigt :D (?)

Idag efter skolan blev de att gå till Svea affären o köpa mig en tröja :) finfin. Och en blus! kommer kanske bilder, de får vi se.

Nu ska ja gå , puss på er

/ m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar